- NE HAKKINDA?

- AMAZON.

- BAKIYORUM.

- BU HİZMETLERİ KİM VERİYOR?

- AMAZON.

- İLGİMİ ÇEKTİ.

- BU HABERLERİ KİM YAPMIŞ?

- AMAZON.

- ETKİLENDİM.

- BUNU KİM YAPMAZ?

- AMAZON.

- AFERİN ONA.

- BU MARKALAR KİMİN REFERANSI?

- AMAZON.

- KISKANDIM

- BU BÜLTENLERİ KİM YAZMIŞ?

- AMAZON.

- GÜZEL.

- NEREDE İŞ ARIYORSUNUZ?

- AMAZON.

- ÇALIŞMAK İÇİN HARİKA BİR YER.

- KİMİNLE GÖRÜŞÜYORUM

- AMAZON.

- GÜZEL.

-YA SİZ?

-AMAZON.

-MEMNUN OLDUM.

-Anasayfa

- NE HAKKINDA?

- AMAZON.

- BAKIYORUM.


• Amazon, iş ortaklarının kurumsal itibar ve marka değerlerinin geliştirilmesine paralel olarak, stratejik iletişim alanında danışmanlık, plânlama ve uygulama hizmetleri verir.
• Hizmet verdiği müşterilerin iş hedeflerine ulaşmalarında destek sağlayacak iletişim stratejileri oluşturarak, bu stratejileri güçlendirecek projeleri tasarlar ve hayata geçirir.
• Amazon TÜHİD (Türkiye Halkla İlişkiler Derneği) üyesidir.
-Anasayfa

- BU HİZMETLERİ KİM VERİYOR?

- AMAZON.

- İLGİMİ ÇEKTİ.

Stratejik Planlama ve Öçümleme
İletişim süreçlerini ve kurum hedeflerini unutmuyor, stratejik plânlamanızı gerçekçi bir yaklaşımla, uygulanabilir, yaratıcı ve size özel şekilde tasarlıyoruz.
Günün sonunda "peki tüm bu planladığımız ve uyguladığımız çalışmaların sonunda ne kazandık?" sorusuna yanıt oluşturabilmek adına, oluşturduğumuz iletişim stratejisi ve ona bağlı tasarlanarak uygulanan iletişim çalışmalarının düzenli olarak ölçülmesi, raporlanması ve gerekli iyileştirme çalışmalarının yapılmasının önemine inanıyoruz.
Marka Yönetimi: Markanızı Yönetiyor, Konumluyor, Gücünüze Güç Katıyoruz
Yeni ürününüz ve şirketinizi marka konumuna getirmek veya mevcut markanızın pazardaki gücünü korumak ve geliştirmek üzere gerçekleştirdiğimiz çalışmalarda uzmanlık ve deneyimlerimizle fark yaratıyoruz. Bir ürüne (mal-hizmet) kimlik kazandırılması, "Ürün-Semboller-Duygular-Algılar" arasında bir ilişki yaratılması, ürünün rakiplerinden farklılaştırılması ve uzun soluklu müşteri sadakatinin sağlanmasına yönelik planlama ve uygulamalarla markanızın yönetiminde sizlere yoldaşlık ediyoruz.
İtibar Yönetimi: İtibarınız Bize Emanet
İtibar, kurumun çok çeşitli sosyal paydaşlarına yönelik tüm algılarının ‘net değerlendirmesidir’ ve çok kıymetlidir. Kurumsal itibarın yönetilmesi için daha çok şirketin kültür ve değerlerinin bir "yaşam tarzı"na dönüştürülmesi gerekir.
Markanıza kurumsal itibar kazandırmak/artırmak ve tanınma/beğeni oranına katkıda bulunmak üzere, sosyal paydaşlarınız nezdinde, iş ve iletişim hedefleriniz çerçevesinde iletişim faaliyetlerini gerçekleştiriyor, bunu yaparken size "Tam da istediğim gibi!" dedirtiyoruz.
Lider İletişimi: İletişimin Liderinden Liderlere İletişim
Liderlerin temel görevleri kurumlarının itibarını korumak ve yükseltmektir. Bunu gerek çalışanlarının desteğini harekete geçirerek içten, gerekse de kurum faaliyetlerinin sözcüsü olarak dışarıdan yaparlar. Ve insanlar, kendilerini soyut bir kurumdansa, etten kemikten yapılmış bir liderle daha kolay özdeşleştirirler. İşte bu yüzden lider iletişimi çok önemli bir alan olarak karşımıza çıkıyor.
Kurumunuzun sosyal paydaşları nezdinde lider iletişimine yönelik çalışmaların kurumsal itibarla bütünleştirilerek gerçekleştirilmesinde de Amazon farkını hissettiriyoruz. İletişim süreçlerinde, liderin, kuruma iletişim değeri katacak şekilde konumlandırılmasını sağlıyoruz. Liderlik iletişimi modelini, toplumsal sorumluluk çalışmaları, konu yönetimi, sosyal paydaşlık yaklaşımı ile oluşturarak güven, etik değerler ve şeffaflık ilkeleri üzerine inşa ediyoruz.
Pazarlama İletişimi: Pazarlama İletişimi ile Farkındalık Yaratıyoruz
Marka algısını artırmak ve satışları desteklemek amacıyla marka ve ürün farkındalığı sağlayacak/artıracak, hedef kitlenin ilgisini çekerek, tutum ve davranışlarına etki edecek ve sadakat yaratacak aktiviteler düzenliyor, aktivitelerdeki başarılarımızı size sağladığımız katmadeğerle ölçümlüyoruz.
Sosyal Paydaş Yönetimi: Sosyal Paydaşlarınızı Tanıyor, Aranızdaki Bağı Güçlendiriyoruz
Farklı kitlelere yönelik özel mesajlar belirliyor, ortak platformları saptayarak ilgili sosyal paydaşlar ve hedef kitle nezdinde kurum markası, benzer kurum veya genel sektör ile ilgili görüş ve düşünceler ile ilgili bilgi topluyor, ölçümlüyoruz. İletişim stratejisinin belirlenmesi yönünde kurumunuzun tüm sosyal paydaşlarını etkileyecek biçimde planlama yapıyor, tüm sosyal paydaşlarınız nezdinde kurumunuzun itibarını ve algısını güçlendirmeye yönelik projeleri geliştiriyor ve uyguluyoruz.
Kriz Yönetimi: En İyisini Hedeflerken En Kötüsüne Hazırlıksız Kalmıyoruz
Kriz yönetimiyle ilgili sunduğumuz hizmet 2 aşamadan oluşmaktadır:
1. Kriz baş göstermeden önce krizin oluşmasını önlemek
Düzenli gündem takibi sonucunda kurumunuzun itibarına olumsuz etki edebilecek konuları önceden belirliyor, potansiyel kriz alanlarına yönelik alternatif senaryo ve eylem planlarını hazırlayarak gerekli önlemleri alıyoruz.
2. Krizin oluşmasından sonraki kriz iletişimi hizmeti
Bazen yönetilemeyen kurumsal süreçler ve bazen ise elde olmayan nedenlerden dolayı "krizlere davetiye" çıkar.
Bu durumda oluşturulan kriz planı çerçevesinde krizin yarattığı hasarın hızlıca tespit edilmesi ve buna bağlı eylem planlarının devreye sokulmasını sağlayarak, gerekli bilgi akışının, en etkin kanallardan, kontrollü bir şekilde ilgili sosyal paydaşlara aktarılması konusunda danışmanlık ve uygulama hizmetleri veriyoruz. Sözün özü; "İyi günde, kötü günde" yanınızdayız...
Konu Yönetimi: Konuyu Açıyor, Konuyu Taşıyor, Konuyu Yönetiyoruz
Kurumunuz için orta ve uzun vadede önem arz eden konuları ve sektörle ilgili dinamikleri proaktif bir yaklaşımla saptayarak gündeme taşıyor, kamuoyu oluşturuyoruz. Doğru ve etkili mecralarda kurumunuzla ilgili konunun konuyu açmasını sağlıyoruz. Böylece hem olası krizlerin önüne geçilmesi için önlem almanızı hem de hedeflediğiniz algıyı desteklemek amacıyla sektörün etik kodlarını gözönünde bulundurarak güçlü bir kamuoyu oluşturmanızı sağlıyoruz.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Örnek Davranışlarınızı Herkese Duyuruyoruz
Güzel bir hayatın sürdürülebilirliğine inanıyoruz. Toplum, eğitim, sağlık, istihdam, çevre, değerler ve gelecek nesiller için sağlanacak her katkı, mutlu bir yaşamın sürekliliğinin güvencesidir. Bu güvenceye katkıda bulunmasızda sizlere yol arkadaşlığı ediyoruz. Çorbadaki tuzumuzla gururlanıyor, topluma örnek davranışlarınızı ilgili mecralara anlatıyoruz ve "Dünya Vatandaşlığı"na inandığımızı gösteriyoruz.
Tüm bu çalışmaları gerşekleştirirken; ilgili araştırmaların yapılmasını, Sivil Toplum Kuruluşlarıyla işbirliklerini, paydaş analizinin belirlenmesi ve çalışan gönüllülüğünü dikkate alıyoruz. Siz yeter ki "dünya vatandaşı" olmaya karar verin, bizler sorumlu bir kurum olarak bu güzel projelerin iletişimini örnek bir şekilde yapmaya hazırız.
Kurumiçi İletişim: Kurum İçi Sadakat, Mutluluk, Huzur
Kurumsal itibar yönetimi önce "dört duvar arasında" başlıyor. Bizler biliyoruz ki; nitelikli insan kaynakları itibarın yönetilmesindeki en önemli faktörlerden bir tanesi olarak karşımıza çıkıyor. Bu nedenle çalışanlarınızda, ailenizin bir parçası olmanın yarattığı aidiyet hissini pekiştirmeniz için sizlere öneriler geliştiriyoruz. Çalışanlarınızın, iş hedeflerinizi içselleştirerek bu hedeflere ulaşılmasına aktif katkıda bulunmalarını sağlıyoruz. Başta vizyon, misyon ve değerler olmak üzere, üretim, yönetim ve değişim süreçlerinin gerektirdiği bilgilerin, iç müşterilerle yani çalışanlarla plânlı ve kontrollü bir şekilde paylaşılmasını garantiliyoruz. Kurum kültürünü oluşturuyor ve korunmasına yardımcı oluyoruz; ailenizin mutluluğu, etkinliği ve huzurunu artırıyoruz.
Etkinlik Yönetimi: Mükemmel Etkinlikler, Kusursuz Organizasyonlar
Kurum hedefleriniz doğrultusunda etkinlikler tasarlıyor, organizasyonunu ve uygulamasını sağlıyoruz. Sizleri ilgili mecralarla bir araya getiriyor, etkili işbirlikleri sağlıyor ve detaylardaki titiz yaklaşımımızla organizasyonlarımızda her şeyin mükemmel olmasını sağlıyoruz.
Medya İlişkileri: Doğru Mesaj, Doğru Zaman, Doğru Mecra
Belirlediğimiz iletişim stratejisine paralel hazırlanan medya planı çerçevesinde; doğru mesajın, doğru zamanda, doğru sözcü tarafından en etkin mecralar aracılığıyla hedeflenen kitleye iletilmesini sağlıyoruz. Haberdar etmek bizim işimiz!
Biliyoruz ki marka ve kurumların ilgili mecralarda haberlerinin sadece sık frekanslarla yer alması artık yeterli değil. Bu nedenle, en önemli sosyal paydaşlarımızdan birisi olan basının ilgisini çekecek haber değeri taşıyan konuları belirliyor, bu konulara haber oluşturacak projeler üretiyor, buna ilişkin her türlü dokümanı titizlikle hazırlayarak haber analiz ölçümlenmesi ve raporlanması faaliyetlerini gerçekleştiriyoruz. Amacımız bir köprü olarak hem sizin hem de medyanın işini kolaylaştırmak. Ancak sizden aldığımızı sadece medyaya iletmekle kalmıyoruz; medya çalışmalarına anlam yükleyerek haber değeri yaratırken "katma değerli bir köprü" olarak, medya ile aranızdaki bağı güçlendiriyoruz.
Bu kapsamda; kurumun genel iletişim stratejisine bağlı olarak medya ilişkileri stratejisini ve medya plânını oluşturuyor, bu planlama çerçevesinde medya ile kurumunuz arasındaki tüm iletişim faaliyetlerinin koordinasyonunu sağlayarak uygulamalarını hayata geçiriyoruz.
Değişim Yönetimi
Yeniden yapılandırılan iş süreçleri ve organizasyon yapısında sizlerin yanında yer alarak, yeniliklerin keyfini sürmenizi sağlıyoruz. Olduğumuzla yetinmiyor, hep ileriyi ve sürekli değişimi hedefliyor, değişim süreçlerini başarı ile yöneterek Türkiye’nin dünya ile rekabet eden kurumlarının gücüne güç katıyoruz.
Sponsorluk Yönetimi: Güvenilir ve Etkin Sponsorluklar
Güvenirliğinizi her platformda göstermenizde sizlerin pusulası olmaktan mutluluk duyuyoruz. Hedef kitleniz ile sizleri en etkin, en güçlü ve en güvenilir şekilde buluşturuyor, spor, sanat, çevre, toplum ve daha pek çok önemli alanda sizlere özel çözümler sunuyoruz. Bu alanda kurumunuz için doğru alanları seçerek, iletişim hedeflerinize ve sosyal paydaşlarınıza uygun sponsorluk projeleri geliştirip, araştırıyor ve bu projeleri entegre diğer iletişim faaliyetleri ile de destekliyoruz. Sponsorluk çalışmalarının sürekli, yaratıcı ve kurum hedefleri ile tutarlı olmasına dikkat ederek bu projelerin iletişim geri dönüşünün yüksek olmasını sağlıyoruz.
-Anasayfa

- BU HABERLERİ KİM YAPMIŞ?

- AMAZON.

- ETKİLENDİM.

-Anasayfa

- BUNU KİM YAPMAZ?

- AMAZON.

- AFERİN ONA.

Yapmayacaklarimiz

• Etik kodları çiğnemek

• Basın haklarına saygı göstermemek

• İnsan hakları, hayvan hakları, çocuk haklarını çiğnemek ve çevreye duyarsız olmak.

• Sigara firmalarına hizmet vermek

-Anasayfa

- BU MARKALAR KİMİN REFERANSI?

- AMAZON.

- KISKANDIM

-Anasayfa

- BU BÜLTENLERİ KİM YAZMIŞ?

- AMAZON.

- GÜZEL.

-Anasayfa

- NEREDE İŞ ARIYORSUNUZ?

- AMAZON.

- ÇALIŞMAK İÇİN HARİKA BİR YER.

-Anasayfa

- KİMİNLE GÖRÜŞÜYORUM

- AMAZON.

- GÜZEL.

Amazon İletişim ve Etkinlik Hizmetleri Tic. Ltd. Şti.
Fırın sokak Defne apartmanı No:4A Teşvikiye Şişli İstanbul
T: 0212 259 40 34
F. 0212 259 40 35
[email protected]